هشدار رئیس انجمن تولیدکنندگان صنعت تایر به رانندگان خودروهای سنگین
نوشته شده توسط : matin

جمشید قسوریان‌جهرمی، رئیس سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از توافق این سازمان با سازمان راهداری  اطلاع داد تا لاستیک‌های قاچاق که در سنوات پیشین از متخلفان ضبط‌شده است در میان راننده‌های خودروهای سنگین پخش شود.

وی از آماده‌پخش بودن نیمی از این لاستیک‌ها در هرمزگان اطلاع داد و اینکه نیمی دیگر از این تایرها با موافقت دستگاه قضایی در تهران پخش خواهند شد.

رئیس سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی بااظهار اینکه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هزینه این لاستیک‌ها را به‌حساب خزانه واریز کرده است، گفت: سازمان راهداری مدیریت توزیع را برعهده دارد و باقیمت مناسب اقدام به پخش آن ها خواهد کرد.

همچنین دکتر محمدرضا گنجی، رئیس انجمن تولیدکنندگان صنعت تایر با هشدار درخصوص احتمال ورود تایرهای تاریخ گذشته به بازار گفت: راننده‌های ناوگان بار و مسافر، در زمان خرید تایر دقت بیشتری به تاریخ درج‌شده روی تایرها داشته باشند. به این دلیل که این اجناس به‌ شکل قاچاق وارد کشور شده‌اند و زمان زیادی در انبارهای گمرک خاک خورده‌اند. به‌همین‌ خاطر  احتمال اینکه برخی از این تایرها تاریخ گذشته باشند، وجود دارد.

وی همچنین با اشاره به این نکته که ورود تایر از مسیرهای قانونی منوط‌به رعایت استانداردهای تعیین‌شده توسط سازمان ملی استاندارد است، گفت: تایرهایی که از سوی سازمان اموال تملیکی به فروش می‌رسند، احتیاجی به برخورداری از استانداردهای سختگیرانه ندارند و خریدار مزایده، بدون نیاز به تشریفات قانونی خاصی در بحث استاندارد تایر را خریداری و در بازار عرضه می‌کند.

 بخش عمده‌ای از این تایرها از برند کنستانسی و ساخت کشور چین هستند و به‌احتمال‌زیاد مدت قابل توجهی از تاریخ ساخت آنها می‌گذرد.




:: بازدید از این مطلب : 477
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: